مــن ُ یـــــآر ِ دلــــمــ

تـــو حســـی به مَـــن دآدی که دُنـــیآم زیـــر ُ رو شــــد ....

تـــو حســـی به مَـــن دآدی که دُنـــیآم زیـــر ُ رو شــــد ....

تـــو حســـی به مَـــن دآدی که دُنـــیآم زیـــر ُ رو شــــد ....

بایگانی
آخرین مطالب

مهاجرت از بلاگفا ب بلاگ

يكشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۳۴ ب.ظ

سلام

خوبین؟

بلاگفا خر است ....

گاو است ...

ی شرکت خارجی چی هس ک اونم دست خارجیاس والا

کاش درس شه ...

درسته نسخه پشتیبان دارم اما از ارشیو اردیبهشت و اخرای فروردین ک خیلیم مهمن نچ ...

ب هر حال اسباب کشی کردم اینجا

چنتا از دوستامم دعوت کردم


  • شیرین حیدری

نظرات  (۸)

  • رژیم لاغری
  • آفرین کار خوبی کردی..... :)
    پاسخ:
    مرسیو :)
  • تنها همدم ماه
  • سلام 
    ماهم یه هفته ای میشه جل و پلاسمونو جمع کردیم اومدیم اینجا 
    خوش اومدی :) 
    پاسخ:
    سلام
    خوبه ..
    خوشبختم ...پس لینکت میکنم
    مبارررررررکه 
    پاسخ:
    مررررررررسی
  • مادموازل ساراh
  • خوش به حالت واسه پشتیبانت :(

    پاسخ:
    همیشه پشتیبان میگیرم
  • تنها همدم ماه
  • سلام منم لینکت کردم 
    پاسخ:
    سلامی دوباره و ممنون
    سلام ، خوبه! من ک چند سال ازش گریختم بلاگفا رو میگم!! 
    ثانیه های شادتری داشته باشید.
    پاسخ:
    سلام ...
    ممنونم و همچنین
    سلام شیرینم (:
    سمیــرا عم (: صرفا جهت اعلام وجود اومدم ((:
    پاسخ:
    سلام عشقممممممممممممممممممم
    مرسیو ک اومدی
  • نیکی خانم
  • سلام دوست عزیز
    من هم شکست خورده ی بلاگفایی هستم که به اینجا مهاجرت کردم و دوستامم نمیتونم پیدا کنمشون
    امیدوارم اینجا بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم
    اگه موافقی بهم خبر بده عزیزم
    پاسخ:
    سلام دوست من
    ممنونم ازت
    ببخش دیر سر زدم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی